Hemma

Nu kom jag och mamma precis hem från barkaby. Vi kollade på en massa saker till mitt rum och hittade massa saker till mitt rum ;) Här får ni lite bilder. 

• Tapet till min fondvägg.







Så, vilken av dem tycker ni att jag ska välja som fondvägg?

•Golv



sen hittade vi en fin hylla.



Och en massa sånna här som jag ska ställa i hyllan.


Och den här ska vi hänga upp på väggen.


Vi såg dom här ljusen och runt dom tänkte jag att vi kunde lägga sånna här stenar ↓



Och den här kanske jag ska ha som taklampa. Men bara kanske.

Sen köpte vi nya skor till mig också. Och en luftmadrass som jag ska ha till köpinglägret.


Mina shooes!

Och madrassen :P

Det var det!

PS: Mitt rum ska vara vitt,svart och turkost ;)

Kommentarer
Postat av: Nora, som ska börja i din klass

2010-05-16 @ 19:44:25
Postat av: Nora, som ska börja i din klass

Jag tycker nog första eller sista tapeten...

2010-05-16 @ 19:45:32
Postat av: elinpelin

aa det tycker jag nog med. tack för hjälpen!:)

2010-05-16 @ 20:49:44
URL: http://rinder.blogg.se/
Postat av: Towiizz

JAg ska ha den sista tapeten, ,men jag tycker den sista eller den första, dom e fiiina :D

2010-05-17 @ 08:46:20
URL: http://coolaaoutfitts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm