hejsan hopp!

nu hare jag precis vart och hämtat några saker hos mamma. men innan det var jag ju med jessica :) först cyklade vi till skolan och tog fina bilder.sen cyklade vi vidare hem till Elin ocg frågade om hon ville med ut,men hon hade ju vart på pyamas party hos agnes så hon var jätte trött och orkade inte. och sen cyklade vi till brommakullarna :D haha jag hoppade ju så klart på det högsta hoppen^^ hah fast det gick ju inte så bra eftersom att båda vi cyklade runt på sånna här gamla cyklar :P och där träffade vi 2 st trevliga killar. dom gick tydligen i nya elementart skolan och gick i sexan. fast vi fick aldrig riktigt reda på vad dom hette.... dom hette antingen bert och bertil,eller så var det lucas och lucas,eller så var det linus och martin :P  bilderna kommer nog  imorgon, fast nus ka jag måla naglarna rosa ;) hejdå



 jag och jessi kläppen <33 :)

PS: vi gjorde inte chokladbollar tan vi gjorde chokladmuffins istället ;) det blev jätte gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm