hård träning!

hejsan hopp.

Nu kom jag precis ut från duschen. Och innan det hade jag ju basketträning. träningen var riktigt hård! asso mer än hälften av träningen tillbringade vi till att göra sånna här "fys träningar". först hade vi någon typ passningsövning.sen körde vi 3 mot 3. Och sen började det hårda! asso vi fick åla genom hela salen fram och tillbaka. vi fick springa framlänges och baklänges.vi gjorde kareoke,sprang och vi skulle ta så långa steg som möjligt. gick krabbgång. först med magen neråt och sendam med ryggen neråt. sen var det typ nån "hålla fast grej". Asso jag och emma var med varandra och hon skulle hålla runt min midja och försöka hålla imot så mkt det gick medans jag försökte att springa framåt :P det var inte så jobbigt men resten var jobbigare.

men vet ni?? :( det blir ingen bravo-basket cup :´( asso det vara baar 4 st i vårt lag som kunde gå.... och man kan ju inte bara vara 4:a. men det var jag,tova,linnea och olvan som hade anmält oss. men köpinglägret ska jag iaf på! men nu ska jag läsa lite. hejdå

 en ny duschad elin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm