har haft skit kul hemma hos mig :)

chacha! idag var filla,agnes,anton,adam,oilver,wille,jacob och bruno hos mig :) vi hoppade studsmatta och hade det skojj :) sen blev oliver hungrig och ville ha en macka,och då ville ju såklart alla andra också ha en macka :P så jaa,hoppas papap och dom får någon frukost imorgon x) (jag är hos mamma) men asso nästa onsdag kanske jag ska åka med filla och någar andra till grönan :D igentligen skulle jag följt med på söndag ju,men vi ska ju stå i bajskisoken... och juste! asso ni kanske redan har läst det på tovas blogg men vi som ska på bravo basket cup i mitt lag kommer att få gå på grönan gratis :D wi-wi-wi-wiii :) men jag måååste åka insane! har inte åkt de än.... men nu måste jag göra klart matteläxan tror jag... eller så gör jag de senare. aja hejdå <33 :)

 tihi :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm