har duschat

hejsan. nu kom jag precis ut från duschen :) men träninge.den var ju rolig. erik och lucas följde me :) haha innan träningen så körde jag och tova match mot dom :P vi vann med 26-20. fast igentligen skulle det vara 26-18 om jag inte hade gjort självmål :P tihi glömde vilken korg jag skulle göra mål på.

asso gud vad jag längtar tills grönan förresten! har inte ens åkt stora bergochdalbanan än :P haha men förra året gick jug inte på grönan och inte året innan det heller och året före det året var jag för kort :P men i år ska jag banne mig dit!! haha x) igentligen skulle jag åkt med filla och några andra på söndag men mamma sa att det inte gick för att vi ska stå i kiosken:( sååå tråkigt! asso det är en sån här "basketsak".  alla i ens lag måset stå o kiosken någon gång under terminen. asso man står i vasalunds hallen och säljer korv och sånt -.-´och det hemska är att man måste stå i kiosken i närmare 5 timmar! (om inte mer) men nu ska jag facebooka lite. hejsvejs!

.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm