Hade roligt

Jag tyckte att det var ganska kul på klassfesten igår :) Asså William och axel la ju sina armar runt oss hela tiden...
Asså först var dte ju bara kul för det var ju på skojj sen var det inte så roligt längre -.-´ Jaja dom skojjar ju bara så wte. Men vi fick tacos till mat och vi körder ryskaposten och sanning eller konka :P och sen körde vi 2 lekar också som föräldrarna hade fixat... Först var det limbo. Det var jag och bruno i final och jag vann! :D Haha jag trodde faktiskt inte att jag skulle vinna för jag har blivit väldigt ovig på senaste tiden... :P Och sen körde vi nån grej däm man skulle vara en tjej och en kille som skulle stå på en tidnind och man fick inte nudda golvet. Och man bara vecklade in den mer och mer så den blev ju tillslut jätteliten! Jag stog ju med axel då då. och man fick typ hålla i varandra och allting :P Tillslut fick axel hoppa upp på min rygg! Och jag och han kom på en delad etta :) Så klassfesten var ju trevlig :)

Idag har jag vart på kanan men Jessica,Axel och William. Först så cyklade jag och jessica hem till wille och där träffade vi honom och axel. Sen cyklade vi alla 4:a tillsammans till kanan.

Jag,Wille och Axel hoppade från det största hopptornet, men jessica har ju höjdskreck så hon ville inte. Jag tror jag hoppade 4 gånger :) Det var faktiskt inte "så" kallt :) Men sen spelade vi  kort och åt mat och pratde. Sen cyklade vi hem typ kl halv 5 :) Och nu sitter jag här!

Men det var väll det!

nån gammal bild på mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm