grönana ägde!!!!!!!!

Hejhej! vet att jag inte har bloggat sens i förigår men jag sov ju hos  carro och sen var det ju grönan....
Aja vi hade iaf skiit kul! Jag fick tre nya favotiter och de var

• Insane!!
• Fritt fall/fritt fall tilt!

• och... Extreme!!

Insane åkte jag 6 gånger, fritt fall 7 gånger, fritt fall tilt 2 gånger och extreme 2 gånger ;)  Och jag köpte en nycklering när jag,tova,elin.a och emilie åker fritt fall! :)
Och sen gick ju jag in i spökhuset också... Det var så läskigt!! Asså jag gick 2 gånger och första gången så råkade jag ramla på en anna kille som jag inte kände! det var bara LITE pinsamt! andra gången gick jag bara med emilie och carro och då var det såå läskigt för det var typ inga andra människor runt oss.... Men vi övelvde :D Haha, sen köpte vi en helium ballong också Och jag lät typ fett kul x) Och gissa vilka vi träffade?? Joo, E.M.D! Vi såg när dom  hade genrep till sommarkrysset som är idag ;) Och jag var en dag ifrån att få träffa EN av världens snyggaste killar :( Erik saade! Jaja jag fick ju iaf träffa E.M.D :) Men vi kom dit typ 11 och åkte hem typ 9 och det var lagom :) Men steffi är här så jag måste ju sysslesätta henne ;) Hejdå!

Ps: Det är 30 grader i solen!!! :D

 jag hemmaa hos carro i torsdag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm