Gjort läxan

Nu har jag precis gjort klart läxan. Det var en läxa där man skulle skriva ett hemligt brev och sen skulle caroline (min lärare)  samla in dom i en låda och sedan dela ut dom. sen ska alla gissa vems brev man fått. Fast hela grejen vara att man inte fick skriva Några namn i brevet så ingen vet ju vems man har fått. ;)

Jag vet att det blev en ganska sen bloggning idag men det vara bara för att för att jag var med Jessica efter skolan och sen på direkten när jag kom hem skulle jag äta och sen gjorde jag ju läxan. Oh, juste. Vi hade tydligen ingen träning idag, och det betyder att jag släpade med min tunga och gigantiska baksetväska till skolan helt i onödan! Jaja, jag överlevde ju iallafall. Och det är ju huvudsaken! :D  Men nu ska jag måla mina tånaglar röda!


Kommentarer
Postat av: hehe

är du och steffi släkt

2010-05-18 @ 17:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm