slapp dag

hejsan hopp!


hejhej, idag har ja bara tagit de lungt. :) igentligen skulle jag kanske vara me pettson efter 3 men de blev inget. japp så idag har ja gått igenom alla mina kläder i min garderob o slängt alla som jag inte andvänder och dom som var för små   "måste ha en ny garderob"  alla hyllor e sånna här hyllor som man drar ur och dom där sakerna som dom sitter fast på lixom ramlar av hela tiden! skit jobbigt. men mamma har sagt att vi ska köpa en ny så.... aa de kommer väll att bli bättre. sen kollade jag på en film på tv:en. den hette tillbaka till framtiden, har sett den typ 5 gånger men den e bra så... aa.sen gick ja hem till min pappa o hämtade mina matchkläder för jag har match imorn.lite konstigt eftersom att de e alla hjärtans dag o sen så fyller min lilllasyster år så hon ska ha kalas men matchen e tidigt på morgonen så de gör inget :P här får ni en bild på tillbaka till framtiden glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad  oohh yeah! haha :P 
 

Kommentarer
Postat av: jessica

jag messa men du ville ju inet svara :O

2010-02-13 @ 21:04:51
Postat av: mucklan melin

gjorde du :O de fick inte jag isåfall :/

2010-02-14 @ 11:18:31
URL: http://rinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm