nu e de dags igen :P

hejhej alla sötsötar!

ja vet att jag typ inte har bloggat sens i söndags men de e bara för att jag har haft så mycket på gång. så nu får ni en liten snabbrunda på vad jag har gjort de senaste dagarna o sen ska ni få bilder från kläppensmiley_wink_73678975  japp så i måndags var det baksetträning kl 5 o sen va ja så trött när jag kom hem så jag orkade inte blogga. i tisdags var jag på basketmatch+tog lagfoto med mitt basketlag o jessica följde me smiley_lol_73678723 när vi tog kort så stog jag med bollen under armen o den andra handen på höften. o sen på slutet hade vi typ fett kul smiley_tongue_73678915jag o jessica o donny gick in på planen o kastade lite bollsmiley_happy_73678608 men sen gick donny. "o förresten vi kollade på hermatch" o felix skulle städa lektaren med hans lag så vi fick vänta ett tag. men sen tog alex ( nån i felix lags lillebror) miin boll så de tog en stund att få till baks den. sen fick vi jätte roliga nya kompisar "dvs dom i felix lag"  :P sen skulle vi hem o då blev jessica o felix bästisar i bilen x) höhö. sen i onsdags var ja på träning kl 4 o sen när jag ko hem var ja trött o behövde göra läxor så de blev ingen bloggning då heller :/ men idag har jag varit i skolan,  haft syslöjd. jag gjorde klart min stjärnfläta :D hihi. sen var ja på klubben  o ritade en fin fin täckning med antonia,elin.a och emilie :) sen var jag med felicia,tova,jessica,isabel o william o erik. men erik gick efter en stund o sen kom oskar :D x) ( i 5c) o alla vi hade litee flumm :P o nu sitter jag här o ska snart på träning :) o juste jah´ mamma anmälde mig till ett basket kollo till påsklovet så jag ska dit med tova o linnea :D wii roligt :) men baaaaajjjjss!!! -.- nu vill inte min jäkla mobil ladda över några bolder :( o jag som hade alla fina bilder där från kläppen :( :( :( jaja ni får andra bilder :)

 rolig bild på mig :D

 så här såg jag ut idag :))

 höhö åt prcis varm glass " asso jag värmde den i mikron var jag ville ha den som ungefär en milkshake :D den vaa jätte good :)

men ojoj nu måste jag gå, göra mig iordning inför basketträningen!

hejdåå sötkorvar!! // elinpelin :D <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

allså.......dddddddddddddddddddddddddddddddddrrrrrrddddddddddddddddddddaaaaaaaaa.........allså.mmmmmmmmmmmm.......avundsjuk......mhk.daaaaaaa........

2010-03-02 @ 14:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm