mår ingen bra + att jag har ont i min hälsena :((

hejhej

som ja sa tidigare  så hade vi match idag.  vi vann inte men vi spelade skit bra iaf :) men i slutet av matchen fick så j*vla ont i min hälsena ( asso den som sitter bak på foten :P )  så jag kunde nästan inte springa men jaja dom andra i mitt lag kämpade jättemycket! men de finns en i alviks lag som har nummer 6 o hon e värkligen bra! så när jag skulle åka hem kunde jag knappt gå :/  o sen när jag kom hem fick ja ont i huvudet o blev jätte slöö. jag satte mig i soffan o tittade på pettson o findus o sen somnade jag :P . men sen när ja vaknade så satte maria på stuert little, så jag o nicoline satt o tittade på den :)

pussar o kramar// elinpelin älskar pettson o findus !! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm