längtar tills imorgon!! :D <3

tjenare tjenare alla bloggläsare! smiley_happy_73678608

imorgon åker vi! jag o jessica ska till kläppen, längtar sååååå mkt! idag hade jag basket träning ( den var faktiskt ovanligt rolig ) sen kom min kära fader o hämtade mig o vi körde direkt till vällingby. (hoppas ingen tyckte att jag luktade svett me tanke på att jag hade haft träning smiley_tongue_73678915) jaa och igentligen skulle vi åka dit för att vi skulle hyra ett par pjexor men dom hyrde inte ut pjexor utan man var tvungen att köpa istället! aaja så då var pappa tvungen att köpa ett par pjexor stället. dom var vita med lite saker på. sen köpte han ett par vackra skidhandskar till mig också  smiley_lol_73678723dom var också vita med lite rödrosa saker på " typ fåglar ??"   japp så ja e glad smiley_lol_73678723 sen åkte vi hem och åt maat. såå nu ska ni få lite fi..... nämmen vad fan ! nu ska datan vara dum också så att man inte kan ladda över bilder från mobilen! jag som hade tänkt att ladda upp jätte fina bilder på mig med hjälm o skidkläder på mig :( jaja men ni får väll dom här bilderna iställer då najjs ( dom var inte lika fin som dom på mig menmen .... ) x)

  fin bild smiley_happy_73678608  höhö cool bild smiley_tongue_73678915 






 haha sådär kommer jag lungt att göra i kläppen x)

jjaja nu ska jag gå o lägga mig vi åker typ 9 imorn så .....
superduper stora pussar o kramar eftersom att jag inte kommer att ha tillgång till en data på 4 dar x) // mucklan melin smiley_kis_73678676 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm