länge sen, ja vet :P

nu har ja nog inte bloggat på typ en månad tror ja :§ men de e bara för att ja har varit i thailand o sen har ja inte orkat. men nu kommer min blogg at bli mkt bättre för tova ska fixa en header åt mig. ( hon e bra på de :D) aja just nu e ja me donny o har de kul framför datan. har varit inne på fb o PLAYAHEAD  typ skiit längesen ja var inne där!! X) oohh förrsten visste ni aat playahead ska stängas ner för att de e typ inga som e inne där längre  X) haha fett synd ! :P förut hade var  typ alla inne playahead o nu e de nästan ingen inne där längre :P

men igår sov ja hos steffi så på dan idag va ja me henne o vi åkte till åkeshov o badade " de va sjuukt längesen ja va i en simmhall " aa men de va kul o vi lyckades tillo med att ha alla badleksakerna XD haha! men sen när ja kom hem ringde donny o undra om vi skolle sova hos henne/mig...... o hon fick sova hos mig :P 

å ja missade melodifestivalen :(( haha hade tänkt att se den men jaja x) vem vann ??? :O
men nu börjar donny att bli ganska uttråkad för jag har typ suttit framför datan hela tiden :P ( självisk man är :P )

många pussar & kramar // elinpelin :)<3

Kommentarer
Postat av: Towiizz

Gillar du desigen?

2010-02-07 @ 09:47:04
URL: http://coolaaoutfitts.blogg.se/
Postat av: elinpelin

ooh ja sjuukt snygg ;)

2010-02-07 @ 10:37:46
URL: http://rinder.blogg.se/
Postat av: Anonym

bbbbbbbbaaaaaaaaaaaajjjjjjjjjjjssssssssssssss!!!!!!!!

kiss + bajs = Dierre

2010-03-01 @ 18:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm