kom pricis hem :D

hejhej!! :)

jag kom pricis hem från kläppen. skönt men ändå tråkigt :P de tog ungefär 5 och en halv timma för oss att komma hem.vi har haft sååå kul :D vi har åkt bandvagn, vi har gåttt på after ski ( stavas?) haha juste de va så här aat barn fick komma upp på scenen o sjunga sånger o då var de en liten kille som skulle sjunga en låt o i refrängen gick den så här nananananananan ( vet inte hur den gick där :P) " kaaviar" ! dudududududuu "kaviar" ! asso de va skit kul ! x) sen har vi åkte skidor        ( klart xP ) o jag ramlade faktiskt bara 3 gånger!! duktig?? (aa) :P först i en liten skogsbacke, där åkte jag in i ett träd :P pang! sa de o  jag låg ner x) sen när jag skulle åka uppi en liten skogsbacke så ramlade jad, o sen när jag skulle hjälpa jessica upp för att hon pricis hade ramlat så ramlade jag sen. asso först ramlade jessica , sen ramlade jag när jag hade hjälpt henne upp o sen ramlade jessica igen o då lyckades o koma med ansiktet under snön också :P men vi mår bra så de e ju bra :D o juste jessicas knä hoppade ur led när vi skulle hoppa på dom stora hoppen i snowparken :/ ajajaj stackars jess! ( säger mer jess nu för tiden x) ) sen har vi bastat o rullat oss o snön :) ( kommer bilder på de nån annan gång) o vi har också lyckats att skaffa nya kompisar :D när vi åkte bandvagn upp till topp stugan ( en stuga på toppen asso) för att äta mat så var de 5 barn där först var de en skiit söt liten tjej som heter evelina som var 5 år men  såg ut som 3 år :P o sen en liten kille som jag inte kommer på namnet just nu han var typ pyroman älskade eld! de fanns en öppen spis där o han bara ösade på med mer ved hela tiden jag o jessi var nästan säkra på att  hela restaurangen skulle börja brinna upp vilken sekund som helst! x) men då kom en servitör o sa åt honom :) sen tyckte han att de blev varmt så han gick ut o tog av sig tröjan! när de var typ -10 grader! o då frågade den lilla tjejen som hette evelina : vad gör han ?? o jag bah: aa du ja vet inte men de ser it som om han tar av sig tröjan, vad tror du att han gör? rostar bröd eller? hahahahh o jag tyckte att jag var skit rolig men jessica sa att jag var taskig mot evelina eftersom att hon bara var 5 o inte förstog så myckte :P o juste ja´sen var de en kille som var 9 år som hette olle :P o sen en annan kille som vi tror heter albin :P han såh så sjuukt rolig ut!! :P han hade en rutig skjorta som var innstoppad i hans byxor o byxorna satt typ vid naveln x) sen hade en långt hår nästan till axlarna o ett tjockt hårband so m gjorde att håret stog upp! o sen var de  dén sista killen som var där men jag vet inte vad han heter :) a men iaf vi har haft skit kul! tack för att jag fick följa med jessica! :D o juste jag o jessi är frän o med nu kläppkompisar! X) höhö :P

 ungefär så här såg en bandvagn ut ;)

 eller så här :)

o juste ja´! jag fick en sjukt snygg tröja av jessivas pappa som julklapp från jessi! ni får mer bilder på mig o jessica sen !

hejdåå nu ska jag gå o köpa basket skor med moder! mina gamla är för små :P

många pussar o kramar // mucklanmelin :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm