har så mkt att berätta om!!! :D

tjena mors bloggen!


hejhej! gisssa vart jag ska på torsdag........ joo jag ska till kläppen med bästa jessica!! :D de var ju så att igentligen skulle dom åka med deras engelska kompisar men dom ringde igår ( måndag) och sa att dom hade blivit sjuka! så jessica ringde till mig o sa : asso jag vet att de kommer lite plötsligt men vill du följa med till kläppen på torsdag? oh ja blev så glad! jag frågade pappa o jag fick! men här kommer de dumma .......  jag måste skicka in en ledighets ansökan och jag åker om 2 dagar  hoppas dom godkänner bara ..... aaja men de går nog bra iaf

idag skulle igentligen jag,felicia och sebbe åka till kista men sen sa han att han skulle va med anton istället -.- japp så då skulle jag o filla gå hem till henne istället men på bussen träffade vi ellinor,kevin o mattias o dom skuulle till ellinor så vi följde me. vi tittade på 2 as läskiga filmer! den första hette "mirrors" skit äcklig! sen kollade vi på en film som hette "candyman" men den kollade vi inte klart på
o sen kollade vi på ööhhhh heheh jag kommer inte ihåg vad heter men den va läskig! x)

så då blir det vell kläppen me jessica från torsdagen till söndagen
vi ska ha såå  kul!!

jaaa.... ååå nu har jag inget mer att berätta om
jo jag kan säga vad vi åt till midag, vi åt hemmagjorda hamburgare förrsten har ni märkt att jag har skrivit jätte mkt smilisar på det här inlägget x) men nu ska jag försöka att logga in på hotmail för jag måste kolla om jag har match på söndag 

många pussar och kramar// den superduper glad Elin!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm