har pricis vaknat (nästan)

hejhej!

igår sov jessi hos mig o de blev lite knas igår för jag glömde att borsta tänderna :(:(:( uuusssh! :P o jessica sommnade med kläderna på :P o sen ssomnade jag i jessicas säng ( min bäddsoffa) o vi typ hade dragkamp på natten om täcket
:P fast de har jag inget minne av de va jessica som berättade de för mig :))

och nu har vi vaknat  o vad gjorde jag  o jessi  igår ?  jo vi var ute med en jätte söt hund som heter sixten :D men den bet hål på mina byxor :(:( höhö ajja :P sen gick vui hem till mig och smsade me oskar :D o så skaffade vi en facebook åt honom :) fast han har ingen fungerande dator så han kan inte logga in på den iaf :P o sen sommnade jag o efter en stund jessica.

men nu ska vi till vällinby så hejdåå //elinpelin :)

itt öga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm