grät typ skiit mycket x)

hejhej nu har jag kommit hem från bion :) eller jag kom hem typ kvart, tjugo över 10 men de var inte så länge sen :P ajja vi såg somsagt "farsan" o jag grät så jävla mycket i slutet de va såååå sorgligt :´( men de blev bra sen iaf :) hha när filmen var fradig a jag till jessi: har min mascara runnigt? hon bah : haha aa lite. men jag gick in på toan och fixade de:) japp o nu ska ni få lite bilder på de jag har köpt o när vi hade våra ansiktsmasker :D

haaha jessica på morgonen :D

anskiktsmasken...

de kanske inte syns att vi har ansiktsmask men de har vi :))

haaahaaahaha! vacker bild RIGHT??

asso man kunde inte skratta,le,prata ingenting ansiktet var som förstenat! :S

och om man försökte skratta eller prata så sprack de :P

haha när vi tog bort de :P.......

haha så här såg masken ut när den hade stelnat :P" de såg ut som plast x)"


min gröna tröja :)) "den var mycket snyggare när jag hade den på mig än när den låg på marken x)

min brun/grå tröja :)

fint ljuslila nagellack :D

fint paket med örhängen, och om ni undrar så har jag på mig ett par av dom ;) ( dom var silvriga )

och dom här örhängerna typ äääälskar jag! bilden blev suddig men de e ett par blå ankare : )

oohh juste ja´!!!! jag köpte ett mörkblått linne från ginatricot men jag orkar inte ladda upp bild på de nu men ni kan kolla på dom fotona där vi har ansiktsmaks för då har ja de linnet på mig ;)

men nu ska jag måla naglarna :D höhöh

många pussar o kramar// elinpelin :) <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååååååååååååå.........avundsjuk......asså......mha...........daaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

2010-03-01 @ 18:39:22
Postat av: elinpelin

vad bra att du skrev vem de var ifrån också^^ "faast jag vet att de var oliver "

2010-03-02 @ 12:30:33
URL: http://rinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm