gör läxor -.-´

  1. hejhej alla bloggläsare!

    idag har ja haft basketträning. men det gick inte så bra för ja fick jätte ont i min hälsena när jag sprang :/ men jaja så hemskt var de väll kanske inte ........ men sen fick jag skjus ( vet inte hur de stavas) hem utav isas mamma :) de va bra för min mamma trodde att jag hade haft träning i spångahalen så hon åkte dit x)

    men jaja nu sitter jag i gör läxor. de e bara ganska tråkigt ni vet `....
    o sen e de den hära so läxan. den handlar om gustav vasa o för de första så va ja ju inte me när dom tittade på alla filmer om gustav vasa o skrev om honom för jag var ju i thailand då! eller joo förresten vi skrev lite om honom idag o i fredags men ja vet licksom ändå ingenting om honom (nästan) . för de e så här att man ska svara på massa frågor o ja vet ju nästan inget :P o sen var de nån uppgift där de va bilder, o sen fanns det en liten text under med en siffra brevid. o då va de typ så här om det stog : "de rullar i väg liken i tunnor" så skulle man sätta den siffran som hörde till den texten i en liten ruta i den rätta bilden o dom där bilderna var typ skiit suddiga så man såg ju inte va de va på dom! haha gillade inte den läxan :P och sen hade vi matteläxa, o den handlade om typ mil och meter och kilometer. och ja suuuuuuger värkligen på sånt där! uuuush va de e tråkit me läxor -.-´


    och nu håller datan på så man kan inte ladda upp bilder!  jag som hade tänkt ladda upp en liten kille som bar på jätte stora o tunga böcker...... hahah japp! :P



    men nepp nu blev de ingen bild x) men jag e ända ganska trött nu så ja ska nog gå o lägga mig nu *gäsp*

    många pussar och kramnar // elinpelin :) ♥



    images nämmen titta de funkade ju nu!! :D hhaa den blev lite suddig men jaja  :D



    okej hejdåå på riktigt nu! :P      179815otg718ys9z_19936275

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm