fett najs dag me jessica :D

hejhej!

igår sov ju jessica hemma hos mig (som jag sa tidigare) o sen typ kl 12 åkte vi till vällingby o jag shoppade ganska mycket :) o sen träffade vi frida där också o hon köpte också lite saker :) men jessica hade inte så mycket pengar så hon köpte inget "eller jo mat". men jag köpte iaf : en grön långärmad, en brun/grå 3-kvarts tröja, örhängen (massa), nagellack,ansiktsmask och inget mer tror jag :) sen åkte vi hem till mig o jag o jessica andvände våra ansiktsmasker som vi hade köpt :D de va fett skojj :)
o nu ska vi snart ( 8.15 ) gå o se på bia , "farsan". den verkar skitrolig så ehh... hoppas att den e de :P

men ni får fler bilde sen måste gå !!! :D

//elinpelin :) <33333






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm