blev lite fel igår x)

hejsan!! :D<3

som ni kanske har märkt så råkade jag skriva gårdagens inlägg 2 gånger igår. :P men de va bara för att först va ja inne på min data i mitt rum o skrev de första inlägget, o när ja va klar så stog de att de inte gick att "publisera". (eller va man nu säger) så ja gick till datan i vardags rummet ställlet o skulle försöka att skriva om allt där igen -.-´ haha jaa, jag kom inte på nått bättre :P så de gjorde jag........men sen när jag hade lagt upp de inlägget så fanns de andra inlägget plötsligt där också!! såå jaa.  och om ni undrar om de där me bilden så funkade de den första gången men inte den andra gången. (först, efter en stund funkade de ju) japp så ligger läget till x) haha dålig komentar av mig :P

men japp idag har ja varit me pettson ( jessica,för er som inte vet att hon kallas pettson ;) ).  åååå vad gjorde vi dåå??? jo! vi tittade på tv, åt maaat,gjorde läxor..... hahaha kul va !? å sen tittade vi i skolkataloger :Dmen sen behövde jag gå hem, oohh....... nu sitter jag här!! :D  jupp tupp, o förrsten jag kallas mucklan ( filla säger mucklan melin X) ) o felicia kallas findus! haha en kul grej vi har kommit på bara! ;D

muckliga hälsningar// mucklan melin :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm