ALLA HJÄRTANS DAG!! :D

hejhej alla solstrålar! x)


idag hade jag match kl 9. de var bara fem st som kom och man är fem st inne på planen  så vi kunde inte byta nånting x) men dom som inte va sjuka och skulle bort var : jag,bella,frida,tova och jessica :) japp o nu sitter jag hemme o ska snart på nicolines lilla kalas :) o pettson ska va me också :D fast bara en liten stund :P  haha hon kommer säkert att ha hjärttema x) de har hon iaf haft dom senaste åren :P men nu måste jag dusha efter en jobbig match! o juste ja´vi vann inte :/ japp så nu ska jag dush ao sätta på mig "finare" kläder najjs men först ska ni få lote fina bilder på mig o min matchdräkt :) 

 haha en svettig elin x)


 och sen de bästa nummret någonsin .......... 10!! förut tyckte jag att 14 var det bästa numret någonsin men nu e de 10 som gäller najjs

ajja men nu måste jag duscha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm