slutade en timma tidigare!

trevligt trevligt! 
Vår dramalärare var inte där sååå.
aja aja, nu sitter jag hääär.
Ska snart åka till träningen.  

OCH VET NI!?
jag berättade ju att Jessica skulle operera sitt knä, men hon gjorde aldrig de! ;O
Hon ba imorse "hej, elin" och typ hoppade fram.
Jag ba "vänta,vänta,vänta,vänta,vänta! Du ska ju ligga på ett sjukhus!?"
"nää, min doktor fick nackspärr så han kunde inte operer mig"
Asså stackars!? Hon hade ju liksom sovit där natten innnan  och tagit typ 3 läskiga sprutor som hon behövde ha i handen ;o
Och det läskiga var att jag hade drömt exakt lika dant i natt!
fett läskit.. visst? ;O
jag är syyyynsk 8D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm