Shoppat-snart mer

Idag så åkte jag först till välingby med mamma och köpte ett par Jeans för mitt presentkort på ginatricot.
Sen skulle jag bara springa snabbt in till Stadium och köpa den där Yankees tröjan.
Mamma skulle till sin napprapater i globen så vi hade brottom.
Och när jag står i kön med tröjan så ringer mamma från parkeringshuset och säger "Om du inte är här om 2 min så får du gå hem!"
Så jag blir tvungen att hänga till baka tröjan och sen springa till bilen :(
Hann alltså inte köpa den.
Sen åker vi till globen och medan mamma är hos sin napprapat så kollar jag på kläder.
Jag gick till stadium där men dom hade inte dom tröjorna där, så jag köpte en mössa istället.
Sen hade jag tråkigt så jag gick till H&m och köpte en b-h och en kort t-shirt (:
Sen åkte jag till träningen och nu är jag hemma.
Sen ska vi alldeles snart åka till kista för att kolla om tröjan finns där :)

dålig biild, men den är mörkblå.

å




Kommentarer
Postat av: Lina - Älska så mycket du kan <3

bhstorlek???????

2010-12-30 @ 14:02:59
URL: http://ilnaälskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm