OJOJOJOJ!

Det var ett tag sens sist va!?
Jag har typ inte suttit framför en dator på en evighet! -Förtuom när jag kollar busstider ;p
Senast jag bloggade var i.. måndags?
Ja, så var det nog. Aja i tisdags, onsdags och idag ha jag tränat så det var inte så mycket.
Fast igår så åkte jag och pappa och köpte en ny boll till mig+ett par knästrumpor (till basket alltså)
Awiii! Äntligen ny boll ;D
Sen gick han och jag och åt på restaurang :)

Idag var sista träningen på hela lovet! :O
Holey makaronie!

Men nu, ska ni få bilderna från julafton som jag har sakt att jag ska lägga upp^^





syskon looove ;D


Awiii, tomten kommer!



tuffa gääänget!



haha kneepisar :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm