Mhmm

Hejhejhej!
Nu ska gästerna snart komma.
Och min bror fåår typ flipp på mig för att jag inte ger honom datan..
Men han är ganska lätt att ignorera :)
Ni kommer antingen få bilder från nyår idag elller efter cupen.
Nu vill han ha dtorn så, hejdå (:'

btw: Jag har massa småsår på mitt vänstra knä och ett stort blåmärke på det högra knät, sen har jag också fått blåmärken på mina 'knogar' som sitter på utsidan av handleden om ni fattar?
Och dte har jag fått eftersom att vår coach tycker att vi ska kråla genom hela basketsalen -.-
Han ba "Använd benen!" ^^

bajsa i min muuun.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Brukar du sminka dig?:) om du gör det isåfall kan du skriva vad du använder :P Hoppas du gör det Tack:)

2011-01-01 @ 13:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm