en..kotte?

tjosan ;D
Jag Måste bara berätta om sista svenskalektionen idag xD
Haahahahah...
Asså, vi har en kille i vår klass som heter Mattias och aa, han är liksom ganska.. känslig.
Och han och Carl (en annan kille i klassen) sitter brevid varandra. Och mattias hade tagit med sig några kottar med snören på som han hade hängt upp i  klassrummet, bara som julprydnad. 
Och Carl ville typ känna på en kotte eller nått, så han tar en kotte i handen. 
Och mattias får seriöst flipp!!!  Han typ tar strypgrepp på Carl och typ börjar strypa honom.
Sen ställer han sig upp och blir helt röd i ansiktet och börjar gråta medans han springer ut genom klassrummet och skriker "DU SKA ALLTID TA SÖNDER MINA SAKER! DU TAR SÖNDER MINA PENNOR HELA TIDEN OCKSÅ!!" 
Liksom, Carl hade ju bara hållt i den? :S
Sen springer Carl efter Mattias ut i korridoren och typ stryper honom! (ni skulle sett hur kul de såg ut..)
Och Mattias typ skriker "DIN JÄVLA HORA!" och springer iväg och gråter igen..
Asså, ni kanske tycker det här låter fett brutalt, men det var verkligen askul..
Jag menar, Mattias får flipp över en kotte? Man måste vart där för att fatta, Jag, Jessica, Oliver och Mir verkligen vred oss av skratt! x) Det såg så fruktansvärt fjantigt ut :')
Den svenskalektionen gjorde verkligen min dag.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm