Då var denna jul avklarad

Yes det var den :)
Är faktiskt nöjd med mina presenter :D
Alla bilder kanske ni får imorgon, annars får ni dom när vi kommer hem.
Men jag kan säga allt jag fick! :D

-lila mjukisbyxor från ginatricot
-godis
-en burk
-en groda :D (ingen riktig ;D)
-en dermaseta! :D
-En plattång
-ny mascara
-hårsaker
-nån annan sminkgrej
-500 kr
-700 kr presentkort på stadium
-350 kr presentkort på ginatricot
- 'Bree tanners andra liv' boken
-en chek på att jag ska få göra om och inreda mitt rum TOTALT innan 31 dec 2011 ;p
-örhängen
-perfym
-mössa
-ansiktspeeling
- och en resa till lund med basketlaget ;D

Kul med den där inredningspresenten va? :D

Kommentarer
Postat av: F<3

Fan va mycke du fick!:O avis;)<333

2010-12-25 @ 09:58:00
Postat av: Anonym

vad är en dermaseta??? :o:o:o

2010-12-28 @ 22:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm