Capowhaat?

Idag på träningen så skulle vi ha någon kampsportdans istället för att ha fys.
Vi ska ha det nästa måndag också.
Gissa om det var konstigt? Tjejen som typ "ledde allt" var ju inte helt frisk i huvudet alltså..
Vet inte vad det va, men jag gillade bara inte henne ;O
Vi skulle typ hjula på en hand, göra en massa konstiga steg och knasgrejer.
sen på slutet så typ gick hon och kände på våra överarmar (?) och ba typ "Nä här var det inte mycket muskler inte.. Bara filmjölk!" fett taskigt, visst? ;O
Och sen när hon "petade" på min arm så ba "och filmjö.. Nä, har har vu ju en bit!"
Och typ ba " Ni borde börja göra armhävningar, fast inte du, (tittar på mig) du är ju redan så stark" 
Hon sa inte precis att jag var stark men jag minns inte va det var..^^
Men ni kan ju bara gissa om jag typ skämms ihjäl och blir knallröd i ansiktet? -.-
Det var ju fett pinsamt ju. Man vill ju inte precis ha mycket muskler om man är tjej ;O
Aja aja, nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm