AJ MIN FOT!

Jävla skit bajs!
buhu,, de gör ont i min fot ;(
De är en kille i min paralell som skickade en länk till mig på facebook och sa att den gav gratis spotify.
Men det är en asläskig sida! Först var de bara vitt, men sen poppar de fram en läskig tjej som typ skriker ovbrutet!
Och ni kan ju gissa om jag fick hjärtklappning!? Jag flyger upp från min stol skrikandes, hoppar till min pall brevid stolen och tar ett lång hopp ut genom mitt sovrum! Sen springer jag till pappa och säger att de e nödsituation och så får han stänga av det :)  
Här kan ni få se vår konversation..^^
http://www.marcusandelius.se/filer/wasd0.swf.Man får grattis spotify
22:04
-de e säkert en virussida -.-
-nej nej jag svär
 -jag kmr slå dig om de e virus bara så att du vet :)
...SKA FUKING SLÅ DIG!!!
jag bröt fan min fot när jag flög upp ffån min stol och ut i vardagsrummet!
-hahahahahahhaahhahaahahahaahahahahahahaahhaahh
-du e död -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm