1 decembeeer!

"Snart är det jul igen, snart är de jul igen och julen nanananana..."
Sen kan jag inge mer :D
Vet att det var typ 2 dagars en jag bloggade ;$ men det blir så ibland.
i måndags var jag på herrmatch med laget, astrevligt.
Sen i tisdag så drog jag, jessica, axel, gurra och wille hem till Wille.
Och idag har jag typ tränat och vart i skolan.

Syns inte så bra, men  jag har tatuerat in ett sår :D
mobba inte, jag hade lust att tatuera mig och jag hade bara sånna till typ halloween så ;p

Kommentarer
Postat av: F<3

du tog mitt ordspråk till din header eller va de heter:P when nothing goes right, go left:O dumm du e:D<3

2010-12-01 @ 21:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm