Yäy

Idag vaknade jag halv 11 :D Vilket är väldigt duktigt gjort utav mig eftersom att jag har vaknat typ 12, 1 de senaste dagarna. Jag har en massa saker som jag måstye göra tills på fredag! För då är det ju Köpingläger! Det är liksom bara 4 dagar kvar! :D Så jag måste tvätta en massa kläder som jag ska ha med till lägret. Jag måste hämta min mobil som jag tydligen glömde hemma hos Carlos och Karin förut. Sen måste jag träna basket! Haha nej, men jag brukar typ alltid vara asdålig på det typ precis mitt i sommarlovet för då har ma ju inte kört så mycket förutom ibland på korgen hemma. Åh! juste. Igentligen så skulle vi åke till Gotland iår, men pappa sa att han inte hade råd. Men det är bara för att vi brukar flyga till Gotland för vi åker till Gotland samma dag som lägret tar slut och då vill man ju komma dit fort. Men nu ska vi åka båt dit så det blir Gotland! :D Gud vad jag älskar Gotland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm