"Vart ska vi!?"

Haha det tog en stund för oss att komma till träningen idag asså :P Jag, Jessica och Tova skulle ju ta pendeln till sundbyberg och sen åka buss därifrån till Vasalund. Men när jag och Jessica kom till Spångastation så fick vi sms från Tova där det stog att hon inte kunde komma för att hon inte kom iväg. (eller vad det nu en va :P) Och varken jag eller Jessica visste hur man åkte till vasalund. Då kom ett tåg som skulle till Hagsätra men vi visste ju inte vilket vi skulle ta så vi stannade kvar. Men det visade sig att vi skulle ha tagit det för jag ringde min älskade bror och frågade om vägbeskrivning :D Så vi åkte till sundbyberg och tog buss 515. Då frågade jag Felix hur lång tid det skule ta. Han svarade 45 min. Och då var kl ungefär 10 i 5 och vår träning började 5! Så vi fick ju största paniken! :O
Eftersom att vi inte hade nått att göra så började Jessica att byta skosnören på sina skor :P Men sen så står det "Nästa hållplats, Vasalund". Och dit skulle ju vi. Oh där satt vi. Jessica bytteskosnören och jag var såå arg på min bror! Jag menar, han sa  45 min men det tog 5! Där skaffade jag mig nästan en hjärtattack helt i onödan! :( Vi kom ioförsig typ 5 min försent och det var  väl bättre än 45?


Kommentarer
Postat av: Jugge

jag är inte förvånad

Du är ju ändå släkt med Carmen som går vilse i sitt eget rum

2010-08-20 @ 22:25:10
Postat av: Jugge

Jag är inte förvånad

Du är ju släkt med Carmen och hon går ju vilse i sitt eget rum

2010-08-20 @ 22:28:04
Postat av: Elin =)

Joo.. det måste väl vara så.. :P

2010-08-21 @ 10:49:10
URL: http://rinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm