pratar med Donny

Nu håller jag på med att prata med Donny i telefon :) Men idag har jag gått i skolan (såklart). Jag, Jessica,Arvin och Anton hade det llite roligt på bilden :p Vi skrev saker på lappar och satte det på folks ryggar :D jag satte en på Jacob där det stog "sparka mig". Han märkte typ ingenting på heela lektionen! Sen blev han sur när han uppmärkte det...
Men yäyä :)

Sen åkte jag gick jag hem på direkten och sedan stack jag iväg till träningen.
På vägen hem när jag åkte förbi Carolinas hus i min förra klass så springer hon och Antonia ut genom dörren och frågar om vi kunde göra nått sen. så jag åkte hem och duscha och sen gick jag hem till henne. Och vi (eller carolina) kom på en jättebra ide´:D Det händer snart....

Det var det :) Besök min kompis blogg förresten! :D Donny! :D donny,donny,donny,donny!


Jag blev så misslykad på alla bilder osm jag tog så jag tog en där man inte såg mitt face... -.-´

KOM IHÅG FRÅGESTUND!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm