:O

Blev ingen bloggning igår. Hade fullt upp hela dagen! Först var det ju skola. Vi tog klassfoto! Och det kom inte jag på försen jag satt på bussen -.- Juste har börjat att åka buss tills kolan :D Haha en station... Men iallafall, jag såg helt seriöst ut som en skrattande gris på fotot... Fotografen sa så här "tjenaaaaa". Och satte på det mest töntigaste fliunet på läpparna som jag någonsin har sett så man brast ut i garv. Och jag hade ju fönat håret dagen innan så att det blir platt. Men, det regnade (såklart)  på gympan så det blev fult igen :(

Men sen gick jag hem till Carro med henne, Antonia och Tova. Och vi gick till skolan och Jessica, Nora, Gustav och Fredde kom också dit efter en stund :D Sen visade jag runt Carro och Antonia i skolan. (dom går ju i andra skolor) vi kom in genom att säga till en tjej att jag hade glömt min tröja där inne när hon va på väg ut :).

Men nu måste jag skynda mig!

Kommentarer
Postat av: jugge

Är du inte lite slö........åka buss en station??????

2010-08-31 @ 15:15:55
Postat av: Elin=)

Japp jag är vääldigt slö :D

2010-08-31 @ 18:33:25
URL: http://rinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm