Ha! inte jag inte ;D

Jag försöker få med min mami till kista för det finns en tröja som jag vill köpa och sen så vill jag köpa en grej till mitt blippkort. Men hon ba "du köptje ju ett par byxor för bara en vecka sen, Och veckan innan det köpte du blablablablabla... du kommer ju att bli shoppingberoende!" Men det är jag inte :) Jag är bara väldigt sugen på en viss tröja ;D  .

Bläää! Allstå jag har tappat bort min geografiläxa så jag måste skriva ut en ny på shoolsoft emn jag hittar inte länken!? Vår lärare visade hur man gjorde men jag kommer inte ihåg :( .
 
först tänkte jag köpa den här. (fast i blå färg)


Men såg jag den här och...

Den här, och...

Den här :D

Vilken skulle ni tagit??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med Nuvia. Du om någon har ju shoppingberoende. Snart dax att söka för det :)

Kram

2010-08-29 @ 17:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm