:)

Hejhej!

Nu har jag kommit hem från skolan. Var där med Jessica, Wille,Elin.a och Frida :) där träffade vi också Filla,Sabbi och Ellie (och andra). Filla ska flytta till södermalm så vi kommer typ inte att ses så mycket :(
Men vi gick hem till Anton och sa att hon skulle komma ut, men han ville inte! :O Eller han sa "nee, jag orkar inte" -.-´.
Men tidigare idag var jag och köpte skor med mami :) Dom såg typ exakt lika danna ut som mina förra bara att dom var höga och i skin. Sen köpte vi 2 par lika danna också fast i en annan färg.

Imorgon är det skola och vi har gympa första lektionen. Vi har två timmar gympa i rad :S Men det är väl bara bra antar jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm