vart med jessica :)

hejhej för ungefär en halv timma sen så var jag med jessica. och vi hade lite tråk så vi ringde till axel man han hade typ pms! för första gng vi ringde så sa han" vrf ringer ni för!?" och sen la han typ på :P
sen rang vi en gång till men då svarade han inte och  tredje gng så sa han" asso kan ni sluta att ringa!?? ni förstör hela min kväll!! försvinn!" sen la han på x) jag tyckte att det var as kul :P men sen ringde vi oliver istället och han var lite mer social iaf :P jag satt vi skulle ha frågestund och att jag skulle börja. då frågade jag vem han gillade mest av tjejerna i klassen förutom mig och jessica. men sa han bara " mig själv" -.-

aja men idag åkte ju jag och filla hem från hästholmen också. vi hade såå jävla kul asso ;) haha vi badade (nästan) :P men vi gick faktiskt i vattnet så de så! :P och det var iiiiskallt! jag driver inte! det var mkt kallare än förra året (tyckte jag). fast förra året blåste de mer :P men nu ska jag nog gå och kolla på tv :)

ps: ni får bilder från hästholmen imorgon ;D

men jag kommer ju   inte attt blogga mer idag så.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm