vart med carolina och antonia

hejsan! idag har jag vart med carolina och antonia :) först gjorde vi amerikanka pankakor-dom blev jäätte gooda! den sista hällde vi i oboy i och sen delade vi på den och den smakade jätte gott! sen hoppade vi studsmatta men det  var nån konstig grejj inder studsmattan på  ett visst ställe så det gick inte att hoppa där. då gick vi hem till mig och hoppade lite och sen gungade vi i en konstig gunga på vår tomt. och sen spelade vi wii :) men sen skulle antonia hem och efter en stund skulle carolina hem. sen cyklade jag hem till mamma. asso vet nu hur mkt jag älskar felix hjälm!? asso det är en sån här rundis hjälm, vit. typ älskar den :D haha nej, men den är typ fettsnygg! för jag typ hatar min hjälm.... så ful!! så jag har mkt häldre på mig felix hjälm om jag måste :) det är synd att man måste ha hjälm :P jag gillar det inte.... jag gillar att känna vinden i håret och att bara...känna den fria kännslan :D :P men nu måste jag duscha! hejdå

hehee



*blink blink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm