tjenatjena

hejhej.nu håller jag på att kolla på bilder på jacobs och hans "flock" :) om man måste välja bland alla vargar förutom jacob så tycker jag att man ska ta paul eller embry :P för sam och quil är fula! :) men aa jag har pricis duschat efter en baksetträning.jessica följde med och ni kan ju bara gissa vad som hände!? joo,för det var nämligen så att hennes knä hoppade ur led :/ det måste värkligen ha gjort ont! hoppas det blir bra.hon kommer antagligen med kryckor till skolan imorogn.men nu ska jag söka på ett  videoklipp på youtube och logga in på facebook. så hejdå! :)



 visst är paul eller embry snyggast om man måste välja???

Kommentarer
Postat av: Bella Dahlberg ;D

Paul är ju jättesööööt <3

2011-03-03 @ 19:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm