that´s wath i´m talking about!!!











ni kanske förstår vad bilden vill säga?? jo helt rätt! dom vann!! :D:D:D rock´n roll asso! woho! haha aa:P men det var verkligen grisigt-kul! först låg dom typ lika aas länge...  men sen så i slutet så drog solna iväg ;D slutet var ju fan bäst! vi hade suttigt och rivit konfetti den här matchen också så i slutet,så när dom vann så kastade vi upp de! det såg ut som om de snöade :D aa men sen var jag ju tviúngen att åka hem :/ och nu sitter jag här :) haha juste :P...... ska berätta en kul sak. asso kristin bacon (stavas?) gjorde en screan( = att man ställer sig helt rakt, som en vägg så att motståndarna inte ska kunna komma förbi) på en tjej i motståndarlaget och kristin har jävligt mkt muskler asso så när hon sprang in i henne så såg det verkligen ut som om hon sprang in i en vägg! x) asso kristin närkte typ knappt hon bah typ "oj,en fluga" :P haha nää men hon märkte ju knappt nått x) medans den tjejen som sprang in i henne typ slog i näsas i kristin :P hon typ började massera (eller inte massera men ni fattar nog) sin näsa :P aa jag vet inte om det låter kul men jag tykcte iaf att det var jäkligt kul :) åh,åh,åh!  sen märkte vi att en tjej i solnas lag(nummer 14)liknade skiiit mkt caroline vår lärare! :O  dom var typ fett lika! det var typ caroline när hon var ung :P asso jag ser typ alltid människor där dom jag tycker likar kändisar eller någon jag känner..... tova märkte också att "marklund" (han är typ ordförande i solna vikings) liknade buz lighter! ni vet den där leksaken i filmen "toy story" ?? aa men han liknade iallafall han :) och förra gången såg jag typ 2 st som liknade felix herngren :O aa men nu ska jag checka facebook och annat! hejdå :)<33

so happy! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm