ska snart till fotbollsplan :)

tjenatjena.

nu ska jag snart till fotbolls plan med jessica,oliver,adam,jacob,william  och vi försökte att ringa tova men hon svarar inte så hon kan inte komma :/ aja men vis ka vara där kl 1 och jessica ska komma till mig snart så att vi kan gå dit men vi kommer nog att komma lite sent för hon måste hinna äta också ;) så vi kommer typ att börja gå 1 och då är vi framme typ 20,kvart  över 1. men det ska ju bli skojj :)

men imorgon ska jag jessica,tova,jacob... -och sen vet jag inte om han typ skulle fråga om oliver eller adam ville följa med det får vi reda på idag- till vällingby och ha de roligt :) vet inte riktigt "vad"vi ska göra där men vi hitar väll på nått ;)




en bild på mig!




haha x)



men nu ringde precis jessica och sa arr jag inte behövde  vänta på henne... aja då går jag väll nu då :) hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm