ska bara berätta lite om igår ;)

tjena tjena!

igår bloggade ju inte jag på kvällen så allt som allt så vet ni ju inte vad jag gjorde igår kväll. men nu ska ni få höra! :p först så var jag ju  med jessica och vi hade lixom inget att göra så vi tog en gammal cykel som hon  hade på sin tomt och så cyklade vi runt på den :) (en körde och en på pakethållaren asso :p) först cyklade vi bara lite men sen cyklade vi till skolan. när vi kom dit så gick vi och plingade på Elin och sen ringde vi tova också och vi frågade dom om dom ville komma till skolan (det gick) så först så busplinbgade vi lite i elins kvarter :P när vi höll på med vår busringning så träffade vi jacob,adam i 2:an och adams storebror som går i 3:An :P haha de va skojj :)


men efter det så kom vi på att jag skulle ju följa med jessica till  hennes tävling imorgon (alltså idag,det var imorgon igår :P) så  jag sov hos henne igår :) men hennes moder & farder  är ju i mallis så hon bodde hos sin morster, så jag sov där :) idag så gick vi upp typ 7, "tidigt jag vet!" men det var bara för att hon skulle ju ha tävling så vi skulle vara i stallet ganska tidigt. först när jag kom dit så kunde jag knappt andas genom näsan där inne men man vande sig efter typ en timma :P jessica red thess. thess är jäätte söt! :) faktiskt. fast ibland var den liite läskig :-S  aa men nu sitter jag här och nico ligger i mitt sovrum och kollar på film ;) asso jag är hos mamma men maria och pappa skulle båda bort jätte tidigt imorgon så nicoline ska sova här :)

ååh, filla när ska du ladda upp bilderna från hästholmen din skitunge!? <33 i want dem! (aa) :)

haha blev inte såå bra men det e jag med blåe ögon :P<3

gröna ögon :)<3


visst e de fint med blå ögon!?

grönt e också jävligt snyggt!

brunt kan också vara fint men jag gillar mest gröna och blå :)






aja nu ska jag ladda ner picasa 3 på den här datan också (det var hemma hos pappa jag laddade ner den förut) byebye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm