match snart!

nu är det snart match! :D haha den här gången tar vi dom allt! vis ka vara där (senast!) kvart i 7 så det är ett tag kvar.... och den tiden ska jag spendera genom att hmmm..... titta på tv :) men jag måste ju äta middag också ;) aa men idag fick jag mjukisbyxorna och mjukiströjan som det står spånga vikings och mitt nummer och mitt namn på,yääy! kolla vad snygga!

först tröjan :D (den är lite stor så man ser ju lite bred ut :P)

Elin! :D

nummer 10

det var de :) men idag hade vi också hk. jag var med tova och vi gjorde panerad fick med potata och remoladsås :) såsen var gris-god! ahah "gris-god" var fick jag de ifrån?? x) men nu ska jag äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm