home now

hejhej. nu har jag kommit hem från carro. eller det var typ 50 minuter sen menmen :P aja under den tidensom jag har varit hemma så har jag förökt hitta et roligt klipp på youtube om robert pattinsson och taylor lautner. men jag hittade de inte :/ men jag hittade 3 andra roliga :D kolla!

Robert Pattinson on the jayleno show9:18Har lagts till i kön

kolla extra noga när de har gått  typ 48 sek för då kommer han se sjukt rolig ut :) resten är tråkigt :P

Robert Pattinson & Taylor Lautner on the Tyra Show Part 110:00Har lagts till i kön
Robert Pattinson & Taylor Lautner on the Tyra Show Part 25:37Har lagts till i kön

den första är del 1 den andra är del 2 ;)



aja men nu ska jag göra annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm