hej :)

tjena tjena :) nu har jag precis varit ute och kört lite basket och pappa har fixat min cykel lite.  idag så hade maria lagat wraps de är typ som tacos ;) skiiit gott!

aja men igår var jag i vby med carro,tonia och emilie :) igentligen skulle gårdagen ha blivit bajstråkig men dom frågade om jag ville följa med så dagen blev inte så tråkig trots allt :) asso dom skulle först gå runt där en stund och sen skulle dom se på farsan (på bio).men jag hade redan sett den så jag gick hem när farsan började.  så vi åkte dit och gick runt och kolla på kläder och sen gick vi in på gina och där hade vi sån här "den som hittar fulast kläder vinner" tävling :) haha de e ju jätte kul :P emilie vann fulast kläder tävlingen. sen körde vi sötast kläder tävlingen. asso mans ska hittta så söta kläder som möjligt. den kom jag och antonia lika på ;) asso man röstar ju på varandras kläder (man får inte rösta på sig själv!) och sen körde vi rockigaste kläderna. den vann emilie också på :P aja sen åt vi på donken och sen började farsan så dom gick dit och jag bad pappa komma å hämta mig ;)

PS: märkte ni hur varmt det var idag!? säkert 17 grader solen :O



"spring is in the air!" :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm