heej :)

hejhej. när jag kom hem igen efer jessica så åt jag först mat (hungrade typ ihjäl!) och sen kollade jag på wipeout, sverige vann! wii :D haha aja, och nu sitter jag här o bloggar o kollar på ballar av stål :) haha ballar av stål äger ju typ så jävla roligt x)

aa men idag var jag ju med jessica och donny och först hade vi typ tråkigt men sen sså gick vi ut typ till gårdarna och då kom jessica på att vi skulle plinga på hos adman (altså busplinga :P)  o vi visste ju inte koden så vi väntade där en srund o då kom adams mamma hem så efer att hon hade gått in genom porten så "fångade" vi upp dörren precis innan dens tängdes :) o då skulle vi  ju vänta på att adams mamma hade kommit in så att hon inte skulle fatta att de var vi när vi plingade på.och då kommer det en till familj som bor där och vi hade ju licksom inget där att göra så vi lossades gå ut och stängde portdörren men jessica hade sina fingraar emellan så att de inte gick igen helt (vi visste ju inte koden) men då plötsligt så fick hon typ ont i fingrarna eller nått så hon drog bort dom (eller drog och drog,jag vet inte riktigt) aa så då kunde vi ju inte komma in igen :( haha så ironiskt! x) aja men vi hade ju iaf skojj idag :) men nu ska jag föröks att konsentrera mig lite mer på ballar av stål, det är ju snart slut! så hejdå!

 gjorde ett collgae :) "elin rindemar-bäst i test på bästighet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm