har vart på basketmatch :)

hejhej. nu kom jag o donny nästan precis hem från en basketmatch :) asso det var inte herrlaget eller damlaget som spelade utan det var min  pappa! :D haha han går ju på sånn hära "pappabasket " och idag hade dom match. dom mötte "wildcats" och vi förlorader tyvärr  med 6 poäng :/ men spånga äger ju iaf! pappa var så där,han är som felix när han spelar basket. så fort han får bollen passar han iväg den :P haha men det var ju faktiskt pappas första match ;) när vi var där så träffade vi agnes och när matchen var slut så höll jag,donny och agnes på att skjuta på korgen,men då så "hissades" korgarna upp men vi försökte fortfarande att skjuta och när jag skjöt bollen så satten den men den fastnade x) haha det var lite pinsamt :P men agnes pappa fick ner den ;) aja nu ska vi typ snart äta :) kyckling blir det! :):)


asso jag hittade massa galma bilder på den här datan :) kolla!

haha pyramider på gympan :P

haha hade lite skojj med donny i det trädet förra året ;)

haha på mitt land förra året med filla<3

i parken vid skolan :)

jag hade lite fler men jag orkar inte lägga upp alla. hedjå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm