har vart i vällingby,men först måste jag säga en sak!

hej! innan jag berättar om vad jag har gjort idag så måste jag säga en sak. asso jag ska inte byta till www.bruneettens.blogg.se! den är typ jätte knasig och sen så funkar typ inget och jag orkar inte skaffa ny :p så jag kommer att fortsätta att skriva på den här bloggen :)

sååå,  nu ska ni få höra vad jag har gjort idag. idag var jag med tova och jessica i vällingby :) jessica köpte typ godis och pengar till mobilen,tova köpte ett par rosettörhängen,ett rosettdiadem och sen köpte hon typ en "rosettklämma" assso vet inte riktigt vad de heter men de var en rosett som man satt fast i håret :P åhh jag,jo jag köpte först ett par örhängen och sen ett tjokt skärp :) o sen kom mamma dit också för hon skulle skjusa hem mig o jessica , o då köpte hon en finfin halsduk till mig :)






• dödskalleörhängerna från glitter.



• tjockis-skärpet från h&m.



• halsduken från dea axelsson.


det var  de. men alla kommer väll ihåg att titta på solsidan idag va? för det äger!
men nu måste jag fixe lite i mitt rum,hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm