godmogon och grattis till min bror :)

godmorgon. nu har vi precis sjungt och delat ut presenter till felix.
han fick:

•blå chinos (av pappa igår)
•kakor och masariner (från mig)
•skor (av pappa från igår)
•en fickkniv av pappa
•en liten ficklampa av pappa
•300 spänn av farmor och farfar
•en cool handuk som typ hade mikrofiber inuti sig så att den torkade jätte fort och var tunn och smidig för t.e.x träningar och sånt. från nicoline (marias pengar)
•nya hörlurar till datan :D asso dom får ju alla andvända ;) dom  var  fett bra och sjuukt stora!
•en bok om datorer och elektroni som hette "fråga kjell" :P från pappa & maria.
•och till sist en massor av teckingar från nicoline & och ett kort från mig :).

sen ska han typ få ett par beiga chinos av mamam på torsdag.

aa de var de tror jag.men idag ska jag på min pappas baketmatch som börjar typ 5. och sen måste jag dammsuga och dammtorka i mitt rum -.-  och sen ska vi typ göra en brasa och brännna upp alla grenar som pappa har klippt av från träden. och till sist så ska vi ha midag för felix och då kommer mamma hit :)  vi ska typ äta fläskfile´ med  hasselbackspotatis med skysås. men nu ska jag sätta på mig kläder och fixa mig. hejdå :)

de här var samma dag som jag skaffade min blogg :) (hemma hos filla) "ser ni vad långt hår jag hade!? saknar :/

Kommentarer
Postat av: jessica

grattis till min bästis (a) :D:D:D

2010-04-17 @ 14:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm