fin vah? :)

visst blev headern finig? :) jag blev ganska nöjd asso. men det dåliga vara att jag skulle fixa en sak på picnik me den men jag kan inte gå in på picnik för det är nått konstigt :/ men nu håller jag på att chatta med osman :D ni minns väll osman som gick i vår klass :) haha skojj skojj.men det händer annars inte så mkt just nu så hejdå. nää! jag glömdee säga att det är cme final :) jag måste gå! om inte mamma eller pappa kan skjusa så............ !#"¤_%?%` haha nee men det är en viktig match asso ;) och då ska jag ta med mig konfettigt som jag glömde i måndags :D goodish vah tova?? :D men nu var det inget mer! hejdå

Kommentarer
Postat av: jessica

jag e mee :D:D men de e ju BARA för att jag är bäst (a) :D<33

2010-04-22 @ 17:38:12
Postat av: Towiizz

Japp, en massa godis Elin! ;)

2010-04-22 @ 18:08:42
URL: http://coolaaoutfitts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm